Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
AUDIO LANDSCAPE 2022
Bauer Media Oy on suomalainen mediayhtiö, kaupallisen radion markkinajohtaja ja digitaalisen audiobisneksen suunnannäyttäjä. Olemme osa kansainvälistä Bauer Media -konsernia ja Englannissa ja Irlannissa olemme myös digitaalisen audion saralla markkinajohtaja.
Autamme mainostajia tekemään monipuolisempaa mainontaa, hyödyntämään ja käyttämään ääntään ja tarjoamme väylät tavoittaa suomalaisia kuuntelijoita monipuolisesti – myös digitaalisissa kanavissa. Teemme töitä digitaalisen audiomainonnan paremman saatavuuden puolesta. Olemme ensimmäisiä toimijoita Suomessa, jotka tarjoavat mahdollisuuden ostaa audiomainontaa myös ohjelmallisesti.
Kuluttajat kuluttavat audiosisältöä enenevissä määrin digitaalisesti. Kaupungilla kulkiessasi, voit huomata monen kulkevan langattomat nappikuulokkeet korvissaan. Olemalla mainoksellasi läsnä myös heidän kuulokkeissaan, tehostat tutkitusti mainosviestisi vaikuttavuutta myös muissa mainoskanavissa. Digitaalinen audiomainonta vaikuttaa kuulijan alitajuntaan ja sitä kautta myös ostoaikeeseen.
Digitaalisten audiosisältöjen kuuntelu on aina on demand -kuuntelua: kuuntelija on aktiivinen toimija, joka valitsee itse sisällön, paikan ja ajan kuuntelulleen. Digitaalinen audiosisältö voi olla esimerkiksi podcast tai nettiradio-striimi. Kuulokkeilla tapahtuva kuuntelu on intiimiä ja keskittynyttä, sen vuoksi audiomainoksen tarjoama mainonnan share of voice (SOV) on aina 100% kuulokkeilla kuunneltuna.
Mainontaa voi kohdentaa display-mainonnan keinoin ja halutessaan digiaudio-mainoskampanjan voi optimoida vaikkapa säätilan mukaan.
Laura Björkskog
Head of Digital Ad Operations
Kokonaisuuden muihin osioihin pääset allaolevien linkkien kautta. Koko esityksen voit ladata itsellesi tästä pdf-muodossa.
→ Miltä kotimainen audiomarkkina kuulostaa?
→ Digitaalinen audiomainonta 2022
→ Meneillään olevia digitaalisia kehityshankkeita
→ Aika viedä arvot myös audioon
→ Äänen ja audiomainonnan vaikuttavuus kasvussa
→ Audiosisältöyhteistyöt erottautumisen kulmakivenä
→ Kansainvälisten äänituotantojen helmiä
→ Audio ennenkuulumattomissa yhteyksissä
→ Äänenavaus vuoteen 2022
uniikkia viikkokunntelijaa
impressiota kuukaudessa
audiosisältöjen jakelukanavaa
musiikinstreamaus-impressiota
podcast-impressiota
radioimpressiota
Digitaalinen mainosverkosto mahdollistaa tarkan kohdentamisen ja mitattavat tulokset. | |
Turvallinen ja läpinäkyvä mainosverkosto yhdistää johtavien audiobrändien yleisöt ja sisällöt. | |
Mainosverkosto tavoittaa vahvasti etenkin nuorempaa yleisöä. | |
Mainonta on ostettavissa sekä suoraostona että ohjelmallisesti. |
Laura Björkskog, Head of Digital Ad Operations