Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Tiesitkö, että radiomainonnan ROMI on keskimääräistä korkeampi ja radiomainonnalla on merkittävästi pidempi myyntivaikutus kuin medioilla keskimäärin? Radio nostaa myös kampanjasi total ROMIa merkittävästi.
Audio toimii hyvin sekä brändilliseen että taktiseen markkinointiin. Audiomainonta on tehokas keino vaikuttaa mielikuviin ja ostopäätöksiin.
Audio mahdollistaa paljon, kun se ei ole markkinointikakkusi puuttuva pala.
*ROMI-termillä tarkoitetaan markkinoinnilla tuotettua lisämyyntiä markkinointi-investoinneilla jaettuna.
Kohdennettu FM Ostaminen
Radiokanaviamme voi ostaa yksin tai erilaisina yhdistelminä kanavakohtaisilla spottihinnoilla, ns. kiinteänä blokkiostamisena jotka tuotetaan Audioplanner suunnitteluohjelman kautta.
Tällöin mainokset esitetään kunkin kanavan oman ajolistan mukaisesti sovituissa ohjelmablokeissa.
Blokkiostamisessa ei ole minimiostomäärää eikä kampanjan pituudelle aseteta rajoituksia. Blokkiostamisessa voi määritellä halutun paikan blokissa ja katkossa 20 %:n lisämaksulla.
Bauer Medialla on kolme valmista FM kanavapakettia; BM Milleniaalit, BM Ostovoimaiset ja BM Total. Valmiissa paketeissa on ajolistat, esitysmäärät ja spotit kaikilla kanavilla samat.
Ammattilaisemme auttavat entistä vaikuttavamman mainonnan suunnittelussa, ole yhteydessä: bauermedia.fi/yhteystiedot