Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.

HARMONIA LIFE – Puhutteleva sisältö lähellä ostohetkeä takasi myynnin kasvun +20 %

Tavoitteet

Markkinaosuuden kasvattaminen.

Top of Mindin varmistaminen kesäsesongissa.

Kokeilun aikaansaaminen.

Laajan kohderyhmän tavoittaminen, ydinkohderyhmä 40–64-vuotiaat.

Ratkaisut

Kattava peitto kohderyhmässä

Koko kesän kestävä spottikampanjointi kohdennetusti Bauer Median kanavilla.

Vaikuttavuus

Micro Moments – spottikampanjoinnilla aktivointi lähellä ostohetkiä iltapäivisin.

Ostokiinnostuksen lisääminen

Puhutteleva sisältö neljälle eri kohderyhmälle profiloidusti eri radiokanavilla.

+20%

Myynnin kasvu

+5%

Markkinaosuuden kasvu

/