Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
ECCO on alalleen omistautunut jalkinevalmistajia, jolla on yli 50 vuoden kokemus. ECCOn jalkineet ovat mukavia, käytännöllisiä ja tyylikkäitä ja niissä yhdistyvät muoto, toiminnallisuus käsityötaito ja teknologia.
Brändimielikuvan päivitys ydinkohderyhmälle.
Nuorekkuudesta ja trendikkyydestä viestiminen nuoremmalle kohderyhmälle.
40–60-vuotiaiden kattava tavoittaminen.
Tavoittavuus, kattava peitto
Radio Nova monikanavaisesti.
Vaikuttavuus, erottuvuus
Radio Novan iltapäivästä tutun audiovaikuttaja Niina Backmanin johdolla etsittiin Ecco-ambassadoreja kokeilemaan ja inspiroitumaan Eccon kengistä sekä luomaan kesän trendejä omissa somekanavissaan.
Kuluttajien matkasta Ecco-amassadoreina tehtiin videomateriaalia, jota jaettiin Radio Novan sosiaalisen median kanavissa.
Ostokiinnostuksen lisääminen
Kolme natiiviartikkelia saitilla.
Ecco-ambassadorien haastatteluista koostetut mainosspotit taajuudella.
Myyntibudjetin ylitys toukokuussa
Myyntibudjetin ylitys kesäkuussa
Merja Virpiö, maajohtaja, KRM Kenkä Oy