Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Radiossa
24. maaliskuuta 2017
Kuten jo aiemmin tiedotimme, Radio Nova on Suomen kuunnelluin kaupallinen radiokanava.*
Vertasimme kahta samanarvoista kampanjaa (brutto 30 000 €) Radio Novalla sekä viimeisimmän että vuosi sitten samaan aikaan julkaistun KRT-datan kesken. Tällä budjetilla suunnitellulla kampanjalla Radio Nova kerää nyt 1 000 000 bruttokontaktia enemmän kohderyhmässä 25—44-vuotiaat kuin vuosi sitten, CPT-hinnan ollessa 7 euroa edullisempi.
Radio Nova on jo 20 vuoden ajan tarjonnut luotettavaa, ajankohtaista ja laadukasta sisältöä jokaisen kuultavaksi. ”Tämä tarkoittaa sitä, että ohjelmiamme voivat kuunnella kaikenikäiset – autoradiota ei tarvitse sulkea takapenkkiläisten korvia suojellakseen. Meille laatu ei ole yksitoikkoista, vaan sitä, että pystymme joka päivä tarjoamaan kuuntelijalle viihdettä, tietoa sekä ennen kaikkea isoja, tunteita herättäviä kappaleita”, tähdentää Niina Jokiaho, Head of Radio Nova.
Radio Novan laadukas mediaympäristö tarjoaa myös mainostajalle erinomaisen alustan olla esillä erilaisten sisältöyhteistöiden ja erikoisratkaisujen keinoin. Meillä erilaisten sisältöyhteistyöratkaisujen suunnitteluun osallistuu alusta alkaen laaja-alainen ammattilaisten joukko. Tämä myynnistä, luovasta osastosta, sisällön tekijöistä, juontajista, some-osaajista sekä kaupallisesta tuottajasta koostuva ryhmä tuottaa asiakkaillemme kansainvälisen vertailunkin kestäviä erikoisratkaisuja läpi koko Bauer Median media-alustojen. Koska koko ryhmä on mukana suunnittelussa alusta alkaen, kaikki ovat myös sitoutuneita toteuttamaan nämä ratkaisut koko sydämellään.
Radio Nova on edelleen ainoa kaupallinen radiokanava, joka kuuluu aivan kaikkialla Suomessa. Tulevaa kesää Jokiaho pohjustaa odottavaisin mielin: ”Tänä kesänä Radio Nova hengittää kesäfiilistä niin mökkilaiturilla kuin kaupunkien ytimissä. Juhannuksesta eteenpäin Radio Novan kesäaamuihin herätään 20 tähden seurassa – ja sama meno jatkuu iltaan saakka. Peruspalvelua emme kuitenkaan unohda, vaan kuulijalle tarjoillaan tuoreimmat uutiset ja sää, liikennetiedot, ajankohtaisimmat puheenaiheet sekä paljon tyylikkäimpiä uutuuksia ja klassikoita musiikin muodossa.”
Kesäetuna myönnämme kaikkiin valtakunnallisiin kampanjoihin 20 % lisätoistoja viikoille 27–35 ajettaviin kampanjoihin. Ota yhteyttä!
Janne Turunen
myyntijohtaja
040-765 4919
janne.turunen@bauermedia.fi
*) Lähde: Finnpanel Oy KRT 12/16-2/17