Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Verkossa
16. maaliskuuta 2017
The Voice -radiokanavan tarina päättyi alkuvuonna 2016, kun siitä tuli urbaania musiikkia soittava Kiss. Voice.fi -verkkosivusto jatkoi kuitenkin elämäänsä itsenäisenä verkkomediana. Tämä oli helppo ratkaisu, sillä Voice.fi oli vuosien aikana kasvanut niin suureksi, että se tavoittaa kuukausittain yli 1,3 miljoonaa suomalaista (Google Analytics). Oli siis olemassa valtava joukko kuluttajia, joille Voice oli ensisijaisesti tuttu nimenomaan online-mediana eikä radiokanavana. Näin ollen sen haluttiin jatkavan ja kehittyvän entisestään.
Voice.fi:n uutiset tavoittavat viikossa yli 400 000 suomalaista (Google Analytics). Myös Bauer Median valtakunnalliset radiokanavat hyödyntävät Voicen sisältöjä omilla sivustoillaan, mikä lisää tavoittavuutta. Esimerkiksi rock- ja metallimusiikkiin liittyvät uutiset päätyvät poikkeuksetta Radio Cityn verkkosivuille. Kotimaisuuden nimeen vannova Iskelmä julkaisee nettisivuillaan Voicen uutisia suomalaisista artisteista. Radio Novalla julkaistaan muun muassa urheiluun ja liikenteeseen liittyviä uutisia musiikkijuttujen lisäksi.
Voice.fi noudattaa tekemisessään tarkkoja ohjeita. Toisin kuin monet muut verkkomediat, olemme laatumedioiden tavoin sitoutuneet Julkisen Sanan Neuvoston toimintaperiaatteisiin ja journalistin ohjeisiin. Meillä on myös toimituksen sisällä käytössä eettinen ohjeistus, joka lienee yksi toimialan tiukimpia.
Voice.fi on kuitenkin viihdemedia. Sisältöjemme pariin tullaan silloin, kun halutaan löytää ajanvietettä, viihdettä tai sisältöä, jota jakaa kavereille. Eettisyys ei tarkoita sitä, etteikö meidän sivuillamme voitaisi julkaista myös hömppäuutisia, jos ne vain ovat sävyltään oikeanlaisia. Kuukauden aikana julkaistavaan yli tuhanteen juttuun mahtuu todella laaja sisältökirjo Patrik Laineen iskemistä maaleista hassuihin nettivideoihin.