Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Sesonki on lyhyt ja sen aikana on tarve saavuttaa pienten lasten vanhemmat monipuolisesti. Kilpailu kohderyhmän ajasta on tiukkaa. Muumimaailmassa vierailu on myös osittain sääsidonnaista.
Kampanjan lähtökohtana oli Muumimaailmasta muistuttaminen lapsiperheiden keskuudessa (2-8 v. lapset) sesongin aikana sekä paikan varmistaminen kohderyhmän kesälomasuunnitelmissa (Top of Mind).
Ratkaisuksi valikoitui audiomainonta Bauer Median Total Audio -ratkaisulla FM-taajuuksilla, digiaudiossa sekä retail mediassa.
”Audiomainonta takasi hyvän kuuluvuuden kohderyhmässä ja mahdollisti mainostamisen läpi koko kauden. Total Audio -ratkaisulla audiomainontamme tavoitti lapsiperheet monipuolisesti eri kohtaamishetkissä. Mainonta huomattiin todella hyvin ja koettiin selkeästi kiinnostavana ja aktivoivana. Palautteen perusteella mainonta myös miellettiin Muumimaailman arvojen mukaisena.
Suunnitelmallinen audion hyödyntäminen sekä pitkäjänteinen yhteistyö Bauer Median kanssa tarjosivat mediainvestoinneillemme tehokkaasti vastinetta tänäkin kesänä!”
Ann-Karin Koskinen
Markkinointijohtaja
Muumimaailma Oy
Lähde: RAM-jälkimittaus 7/2024, suluissa vertailu v. 2023-24 spottikampanjoiden mediaanitulokset
Kävijämäärä
Mainonnan huomioarvo