KAMUX — Total Audio -ratkaisulla selkeä kehitys brändinäkyvyydessä sekä mainonnan huomioarvossa

Käytettyjen autojen myyntiin erikoistuneiden vähittäiskauppaketjujen markkina on erittäin kilpailtu. Kamux on markkinassa vahva ja tunnettu brändi.

Tavoitteet

Kampanjan tavoitteena oli Kamuxin Top of Mindin vahvistaminen ja brändihakujen kasvattaminen.

Ratkaisu

Ratkaisuksi valittiin audiomainonta heinä-elokuussa sekä syys-lokakuussa 2024 Bauer Median Total Audio –ratkaisulla FM-taajuuksilla, digiaudiossa sekä Retail Mediassa. Mainonnan konseptin suunnittelusta, käsikirjoituksesta ja tuotannosta vastasi Bauer Median luova audiotoimisto BAD Agency.

Tulokset

Asiakas oli tyytyväinen tuloksiin, jotka osoittivat selkeää kehitystä brändinäkyvyydessä ja brändihauissa.

 

Kampanjat kasvattivat Kamuxin brändinäkyvyyttä, ja suorat brändihaut esimerkiksi Googlessa lisääntyivät selvästi. Saamamme spontaanin asiakaspalautteen perusteella mainontamme oli kuultu ja huomattu erittäin hyvin. Yhteistyö Bauer Median kanssa oli tehokasta, mutkatonta ja inspiroivaa – ja saimme aikaiseksi kiinnostavan audiokonseptin!”

Iida Kinnunen

Markkinointijohtaja

Kamux Suomi Oy

 

Lähde: RAM-jälkimittaus 10/2024, suluissa vertailu v. 2023-24 spottikampanjoiden mediaanitulokset.

58 %

Mainonnan huomioarvo

47 %

Mainostajan tunnistaminen