Käännä älylaitteesi vaakatasoon
Käytettyjen autojen myyntiin erikoistuneiden vähittäiskauppaketjujen markkina on erittäin kilpailtu. Kamux on markkinassa vahva ja tunnettu brändi.
Kampanjan tavoitteena oli Kamuxin Top of Mindin vahvistaminen ja brändihakujen kasvattaminen.
Ratkaisuksi valittiin audiomainonta heinä-elokuussa sekä syys-lokakuussa 2024 Bauer Median Total Audio –ratkaisulla FM-taajuuksilla, digiaudiossa sekä Retail Mediassa. Mainonnan konseptin suunnittelusta, käsikirjoituksesta ja tuotannosta vastasi Bauer Median luova audiotoimisto BAD Agency.
Asiakas oli tyytyväinen tuloksiin, jotka osoittivat selkeää kehitystä brändinäkyvyydessä ja brändihauissa.
”Kampanjat kasvattivat Kamuxin brändinäkyvyyttä, ja suorat brändihaut esimerkiksi Googlessa lisääntyivät selvästi. Saamamme spontaanin asiakaspalautteen perusteella mainontamme oli kuultu ja huomattu erittäin hyvin. Yhteistyö Bauer Median kanssa oli tehokasta, mutkatonta ja inspiroivaa – ja saimme aikaiseksi kiinnostavan audiokonseptin!”
Iida Kinnunen
Markkinointijohtaja
Kamux Suomi Oy
Lähde: RAM-jälkimittaus 10/2024, suluissa vertailu v. 2023-24 spottikampanjoiden mediaanitulokset.
Mainonnan huomioarvo
Mainostajan tunnistaminen