Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Audiomarkkinassa
3. syyskuuta 2024
Audiomainonnan vaikuttavuus on entisestään kasvanut! Olisiko nyt hyvä hetki valjastaa audio osaksi yrityksesi menestystarinaa?
Pyrimme jatkuvasti ymmärtämään paremmin audiomainonnan roolia kokonaisvaikuttavuuden ja tuottavuuden rakentumisessa. Kesällä analysoimme yhdessä markkinointitoimisto Dagmarin kanssa audiomainonnan vaikuttavuutta suhteessa muihin medioihin hyödyntämällä heidän keräämäänsä dataa ROMI-mallinnuksista ja kampanjatutkimuksista. Teimme vastaavaa analyysia myös muutama vuosi sitten, ja tulokset olivat jo tuolloin audiomainonnan kannalta erinomaisen hyviä. Nyt tuoreimman datan perusteella vaikuttavuus on kasvanut entisestään!
Muutama huomio analyysista:
Miksi audiomainonta on niin vaikuttavaa ja miten mainonnan tuottavuutta voi kasvattaa audiomainonnan keinoin?
Audiomainonnalla tavoitetaan laajasti massat ja erilaiset kohderyhmät; tämä on peruspilari audiomedian vaikuttavuuden rakentumiselle. Olemme kasvattaneet markkinoijien mahdollisuuksia tavoittaa kohderyhmänsä entistäkin mittavammin tuoden tarjoamaamme mukaan Retail-audioverkostot radio- ja digiaudioverkostojemme rinnalle.
Kun audiomainonta on suunniteltu hyvin, ja vaikuttavuutta vahvistavia keinoja on hyödynnetty monipuolisesti, mainonnan huomioarvoa ja muistettavuutta pystytään kasvattamaan. Tarjoamme tähän asiantuntemuksemme audiomainonnan laadukkaan suunnittelun lisäksi myös audiobrändäyksen, -konseptisuunnittelun, mainostuotannon ja monimediallisten sisältöyhteistyöratkaisujen osalta.
Kun yhtälöön lisätään audiomainonnan kustannustehokkuus, eli kohtuulliset media- ja tuotantokulut suhteessa tavoittavuuteen ja vaikuttavuuteen, on tuottavuuden elementit kasassa. Audioratkaisujen ja -palveluiden keskittäminen Bauer Medialle on kannattavaa, ja tarjoamme 360-palvelut audion suunnitteluun ja tuotantoon.
Autolasialan tunnettu kansainvälinen toimija Carglass halusi vahvistaa entisestään tunnettuuttaan ja asemaansa autoilevan suomalaisen preferenssissä, vahvalla tavoittavuudella ja vastuullisilla viesteillä. Kaikki tavoitteet asetettiin korkealle.
Minkälaisia tuloksia audiomainonnalla saavutettiin?