Verkkosivut saavat pian uuden ulkoasun. Lue lisää uudesta yritysbrändistämme täältä.
Iloinen linnunlaulu siirtää useimpien ajatukset aurinkoisiin kesäpäiviin. Näin syksyllä tarkkakorvaiselle lintubongarille ryystävä ääni iloisen sirkutuksen joukossa kertoo samalla paluumuuton etenemisestä. Ääni kuuluu nimittäin Järripeipolle, tutummin Fringilla Montifringillalle, jonka syysmuutto kohti Keski- ja Etelä-Eurooppaa on alkanut. Vielä viikko ja sitten muuttovuorossa ovatkin jo Hippiäiset.
Ääni välittää tehokkaasti tunnetta ja haluttuja mielikuvia. Intohimoisten lintubongareiden lisäksi tavoitat kanssamme 2,5 miljoonaa satunnaisempaa ulkoilijaa, joita voit innostaa katsomaan taivaalle tarkemmin.
IROResearch selvitti markkinointipäättäjien syksyn näkymiä. Kyselyn perusteella odotukset ovat positiiviset; kysyntä kasvaa ja markkinoinnilla haetaan ensisijaisesti myynnin kasvua.
Median tärkeimmiksi ominaisuuksiksi nimettiin tavoittavuus kohderyhmässä sekä kustannustehokkuus mainonnan ja tuotannon osalta. Median tulee myös välittää tehokkaasti tunnetta ja haluttuja mielikuvia.
Kyselyn perusteella radio kuuluukin syksyn TOP 3 -mediavalintoihin. Äänellä erottuu ja radiolla tavoittaa kattavasti kaikki kohderyhmät – nykyisten asiakkaiden lisäksi myös potentiaaliset uudet asiakkaat. Audion ja radion voima tuntuu korostuvan tässä ajassa.
Lähde: IROResearch, Päättäjän näkymät syksyyn 2020 -tutkimus, elokuu 2020
✓ Ole äänessä ja esillä pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti
✓ Välitä äänellä tunnetta ja mielikuvia – erotut valtavasta mainosviestien määrästä
✓ Valitse kumppani, joka tavoittaa kohderyhmäsi mahdollisimman laajasti ja kustannustehokkaasti
Ole yhteydessä niin tehdään suunnitelma, jolla saat tehon irti syksyn markkinoinnista. Olemme äänessä kasvun puolesta.
Sampsa Savolainen, Myyntijohtaja, valtakunnallinen myynti
Janne Turunen, Myyntijohtaja
Virtasen Maalitehtaan toimitusjohtajalla Kimmo Suomella on monta syytä hymyyn. Liikevaihto tulee tänä vuonna päätymään mukavasti plussalle, edellisvuoden liikevaihto ylitettiin jo elokuussa ja yrityksen markkinaosuus on kasvanut selkeästi. Brändillä on myös oma ääni, jonka teho näkyi tuloksessa välittömästi käyttöönoton myötä.
Puuilon tarttuva ”Morjensta pöytään” -mainoskappale on hyvä esimerkki erottuvasta ja laadukkaasti toteutetusta radiomainonnasta.
Äänibrändäyksen parhaat osaajat luovat yritykselle visuaalisten brändielementtien rinnalle ääneen pohjautuvat elementit, jotka kertovat yrityksen tarinaa, kommunikoivat sen arvoista ja luovat tunnesiteitä kuluttajiin. He tekevät yrityksistä erottuvia.